Studeren in Denemarken - Reisverslagen van Jara Schmidt - WaarBenJij.nu Studeren in Denemarken - Reisverslagen van Jara Schmidt - WaarBenJij.nu

Studeren in Denemarken

Na drie keer in Denemarken te zijn geweest, waarvan twee keer op trainingskamp met de Columbiaan, is het nu tijd om voor de vierde keer het stadje Esbjerg onveilig te maken, dit keer om te studeren aan de Universiteit van Southern Denmark. Op naar vier maanden avontuur, plezier en een heleboel nieuwe ervaringen! Ik ben geen schrijfwonder dus verwacht van deze reisblogs geen hoogstaande literatuur, maar ik ga mijn best doen om al mijn leuke nieuwe ervaringen met jullie te delen! Al mijn verhalen en avonturen van mijn verblijf in Denemarken, vinden jullie onder het kopje reisverslagen!

Recente Reisverslagen:

12 November 2015

Laatste 5 weken alweer!

30 September 2015

Time flies when you're having fun

07 September 2015

Het vakantiegevoel is al bijna verdwenen

26 Augustus 2015

Første dage i Danmark

17 Augustus 2015

Voorbereidingen in volle gang!
Jara

Actief sinds 17 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6434

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 20 December 2015

Studeren in Denemarken

Landen bezocht: